
La visiblidad de la marca com a focus de compromís
DESCRIPCIÓ
L’objectiu d’aquest webinar és comprendre la importància de la marca, tant interna cap als nostres propis empleats com externa cap als nostres clients, col·laboradors i societat. Per igual, tractarem la seva relació amb els valors, principis i cultura d’empresa, així com la seva influència en la creació de continguts i el storytelling, com a actitud diferencial enfront dels nostres competidors més pròxims.
I ens detindrem en l’engagement o compromís, aquest canal de doble sentit entre la marca i el client on, a través de la comunicació digital, reforcem llaços de compromís.
El flux de marca comença en l’ètica interna de l’empresa, passa per la visibilitat com a mitjà prescriptor i acaba construint, des de la percepció del client, la reputació que tots desitgem tenir. Primer donar per a després rebre és la màxima del compromís
FECHAS Y HORARIO
Dijous 25 de febrer de 10h a 12h¿DÓNDE?
OnlinePRECIO
GratuoPROFESSORAT
Guillermo Llofriu (Formador, ponent i coach)