Eventos

Descubre los eventos que organiza Pimem

JORNADA DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA PER A PIMES

El Govern organitza una jornada informativa sobre la contractació pública per a pimes.

Divendres 23 d’abril a les 10h.

Entrar a la jornada [+]

Aquesta trobada respon a la voluntat del Govern de continuar establint canals permanents de comunicació que permeten a l’administració autonòmica conèixer de primera mà les necessitats dels empresaris i els autònoms de cada illa.

A aquestes trobades, s’ha detallat el procés administratiu per accedir a aquest tipus de contractes i també s’han explicat millores normatives com la divisió dels contractes en lots diferenciats per illes, la vinculació proporcional de la solvència de l’empresari i l’objecte dels contractes, o l’impuls de la Plataforma de Contractació del Sector Públic i de la contractació electrònica, entre d’altres.

La Comunitat Autònoma compta amb un catàleg de matèries declarades que són d’ús recurrent pels diferents organismes públics. Dins aquestes contractacions habituals s’hi troben, per exemple, el subministrament d’energia elèctrica, materials i mobiliari d’oficina, o vehicles i combustibles, així com també serveis de neteja, seguretat, manteniment, tramitació de viatges, reparacions d’edificis o instal·lació de punts d’energia.

Enllaç per entrar a la jornada

Codi d’accés a la reunió: 183 397 1725

Clau d’accés 545652

Fecha

23/4/2021

Hora

10:00 - 11:30

Coste

Gratis

Más Información

Leer más
REGISTRO