ACTUALIDAD INFORMATIVA DE PIMEM

Información actualizada de interés

Membres del comitè executiu de PIMEM es reuneixen amb el president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés

Representants del comitè executiu de PIMEM han mantingut avui 9 d’agost la primera reunió amb el president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés.

PIMEM, com a organització empresarial més representativa a l’illa, ha traslladat la importància que tenen el teixit de microempreses i pimes a l’illa, amb el 99% de l’empresariat insular. De tal forma, PIMEM ha fet arribar al Consell la importància de tenir en compte aquesta realitat per al desenvolupament de projectes i d’obrir línies de cooperació.
La reunió s’ha centrat en tres assumptes: promoció turística, en el sentit que ha de modernitzar-se donant especial atenció als elements desestacionalitzadors com és el cicloturisme, la gastronomia i el turisme de compres; la mobilitat; aquesta centrada en dues qüestions: els accessos a Palma i la millora del transport públic, augmentant esforços perquè sigui una alternativa real per als treballadors; i l’altre punt important ha estat la promoció econòmica del producte local i l’artesania.

A la foto d’esquerra a dreta: Toni Vallcaneras, Miquel Àngel Mateu, Jordi Mora, Llorenç Galmés, Miquel Àngel Salva, Miquel Torrens i Marcos Cañabate.