Actualidad

Información actualizada de interés

Perfils de PIMEM. Fernando Ivars, Gerent de Munar Fullana

El soci Fernando Ivars, de la històrica empresa Munar Fullana, ens fa una radiografia a Perfils de PIMEM.

1- Com qualifica el servei que dóna Munar Fullana?

Imprescindible crec que seria un bon qualificatiu. A Munar Fullana feim feina , com aquell que diu, per tothom.  Des de comunitats de veïnats i particulars fins a tots els nivells d’administració pública i empreses de tots els tamanys.

La casuística és molt variada:  Des de la persona que sol·licita un servei d’urgència perquè té inundacions d’aigües residuals, fins a l’ajuntament que necessita localitzar fuites d’aigua o el capità d’iot que necesita fer el manteniments dels seus tancs.

Ara esteim posant l’accent en donar a conèixer  les tecnologies de rehabilitació de tuberies sense obra. Ja fa més de 10 anys que les aplicam però ens donam compte de què encara hi ha molta gent que no les coneix i són una solució constructiva amb tants d’avantatges  i tant valorada per tots els usuaris a qui se’ls hi ha prestat aquest servei, que ho intentam difondre tant com podem.

Imaginau haver d’arreglar una tubería de ca vostra i no haver de fer obra, no haver de cercar aquelles ratjoles que ja no sabeu on trobar,  o no haver de tancar un negoci , una tenda, un hotel,  uns dies o setmanes per haver de fer obra. Aquestes són les situacions que millor il·lustren part dels avantatges d’aquestes tecnologies.

 

2. Sempre hi ha productes o serveis fàcils d’imaginar o de vendre per la seva visibilitat. Sabem que al mercat no són molts els que donen aquest servei? Quan neix l’empresa i amb quin context se veu necessari atendre les demandes del mercat?

 

Munar Fullana compleix l’any que vé el seu primer centenari. La primera època se centrava en el buidat dels clots negres i fosses que hi havia a la majoria de cases i des d’aquests inicis va anar evolucionant i afegint nous serveis.

Els nostres clients , que són la nostra obsessió, valoren per una banda la capacitat de resoldre problemes. I això s’aconsegueix gràcies a una actitud de compromís , experiencia i l´’ús dels mitjans més moderns que existeixen.

I per altra banda, el públic en general valora que els escoltem, que avaluem el problema que tenen, que els hi donem una opinió objectiva i sincera sobre allò que poden fer per donar solució a les seves necessitats.

 

3. Ara d’una manera o altra anam cap a una major sostenibiliat en tot el que es pugui. No és qüestió de moda si no ja de necessitat. Com respon l’empresa en aquest repte de present inmediat?.

 

És precissament en aquest escenari de ja obligada sostenibilitat que s’emmarca la nostra oferta en Rehabilitació de tuberies sense Obra ( RSO) . Oferim un ventall de solucions úniques a Balears consistent en sistemes d’avantguarda , homologats a nivell europeu, que ens permeten donar una nova vida a les tuberies sense haver de substituir-les i evitant també tota la obra adicional que implica aquesta susbtitució.

La RSO és una part fonamental de l’economia circular cap a la que hem d’anar si volem arribar a aquest model d’economia sostenible.

 

4. Més enllà del repte mediambiental me puc imaginar una necessitat d’innovació constant. Entre nous aparells i mans que ho sapin emprar va la inversió de futur?

Efectivament. És un àmbit on se van incorporant continuament noves aplicacions i tecnologies i ens obliga a invertir en formació i en equips tècnics.  Per mantenir-nos en prímera línia som l’única empresa de Balears present a les dues grans associacions nacionals del sectors, IBSTT i ALTAP., de les quals en som socis i a les quals hi participam activament.

 

5. Si en Fernando no hagués estat al capdavant de Munar Fullana on li hagués agradat invertir la seva vida laboral?

La gestió empresarial m’apassiona i sempre que hi ha un projecte que genera il·lusió i  on puc comptar amb un bon equip al meu costat, com me passa a Munar Fullana,  pas gust de fer feina.

A part d’això, i més en concret, sempre m’ha cridat l’atenció el món de la distribució , me referesc  a les cadenes de supermercats. I el sector de la restauració també m’apassiona.  Quan som a un d’aquests entorns com a usuari/client no puc evitar fer un escanetjat en detall de tots els aspectes  visibles.